Новини кіно з усього світу KinoMag
» » » Прислуга
загрузка...

Прислуга The Help

Прислуга HD Американський Південь, на дворі 1960-і роки.
  • Режисер: Тейт Тейлор
  • Сценарій: Тейт Тейлор, Кетрін Стокетт
  • Актори: Емма Стоун, Віола Девіс, Брайс Даллас Ховард, Октавія Спенсер, Джессіка Честейн, Ана О'Райлі, Еллісон Дженні, Сіссі Спейсек, Сіселі Тайсон, Мері Стінберген
  • Прем'єра: 16 лютого 2012, «WDSSPR»
  • Кінокомпанія: 1492 Pictures, DreamWorks SKG, Harbinger Pictures, Imagenation Abu Dhabi FZ, Participant Media, Reliance Entertainment
  • Бюджет: $25 000 000
8.164 159 677 8.10 391 835
146 хв.

Про що фільм «Прислуга» українською

60-ті роки минулого століття. Америка. Південь.

Фільм об'єднує долі двох чорношкірих і однієї білої жінок. У кожної з них непроста і важка доля. Але всі вони хочуть знайти справедливість в цьому безжальному світі і щосили намагаються змінити свої долі ...

Дивитися "Прислуга" онлайн ви можете абсолютно безкоштовно трейлер російською в хорошій якості без реєстрації. Приємного перегляду!

Помилки у фільмі (Кіноляпи)

Загрузка...
Прислуга - дивитися онлайнerror

Скріншоти

Відгук до фільму та саундтрек "Прислуга"

Авторизуйтесь или Ззареєструйтеся,
щоб залишати коментарі

Рецензія до фільму «Прислуга»

Не може бути вільний народ, який пригнічує інші народи. Сила, потрібна йому для придушення іншого народу, в кінці кінців завжди звертається проти нього самого. (Ф. Енгельс) Тема расової дискримінації і націоналізму актуальна практично для кожної країни. Не важливо, йде утиск народу, національності або цілої раси. Питання лише в часі. У євреїв-холокост часів Другої Світової. У вірмен початок ХХ століття. У Америці- кілька століть поспіль. У Росії-до сих пір. Не варто забувати і про расизм в Ізраїлі, геноцид циган і дискримінації росіян в деяких країнах колишнього Радянського союзу і республіках в складі Росії. Конфлікти не вщухають досі. Спори йде повсюдно.Гнобителі прагнуть довести свою перевагу над пригнобленими і докладають всі можливі дії і сили для етого.Істокі расизму по відношенню до чорношкірому населенню сягають корінням в середньовіччя. Як пише чорношкірий історик Ерік Вільямс «Рабство - не породження расизму, расизм був наслідком рабства». В якості робочої сили чорношкірі використовувалися і європейським населення вельми широко, але в період освоєння Америки практика рабства чорношкірих придбала інші, куди більш значні масштаби. Абсолютно природні на цьому тлі численні конфлікти пригнобленого народу зі своїми рабовласниками. Майже чотири століття расизм і зіткнення на грунті націоналізму служать одні з головних бичів американського населення Сполучених Штатів. Дія стрічки Тейта Тейлора «Прислуга» розгортається на початку 60-х місто на півдні США. У самому розпалі масове Рух за громадянські права чорношкірих. Саме на півдні історично сформована правова система проводила найбільш сувору і жорстоку політику по відношенню до чорношкірому населенню. Конфлікт влади, яка намагається викорінити сегрегацію і білого населення, в чиїх умах здавна, майже генетично, була закладена думка про неможливість рівності білих і чорних, знаходить свою найвищу точку. На прикладі маленького південного містечка Джексон, автор роману, який послужив основою для екранізації, Кетрін Стокетт, розповідає про звичаї і переконаннях, які протягом довгого часу терзали Америку, а тому послужили актуальною темою не для одного художнього твору. Юна Скітер повертається додому після закінчення університету. Вона сумувала за свого маленького містечка, друзям і служниці Костянтин, яка вигляділа її. Однак, по закінченні чотирьох років, Скітер не знаходить будинку того місця, яке покинула і за яким так нудьгувала. Костянтин більше немає в її житті, а подруги стали черствими і розважливими жінками, всіма правдами і неправдами намагаються захистити свій маленький світ від зовнішніх проблем, які не можуть обійти стороною. Хіллі Холбрук і її подруги змушені миритися з присутністю в їх житті чорношкірої прислуги, хоча всіма силами намагаються обмежити їх свободу в ім'я збереження власного спокою і порядку. Всі ці безглузді, на перший погляд, і жахливі історії, причіпки і вимоги білих роботодавців повністю відображають реальний стан речей в роки описуваних подій. Благослови тих, кого подібне жахає, але страждає той, для кого це в порядку речей. Хоча, в будь-який час, в будь-якому місці є розсудливі люди, тверезо бачать стан речей і прагнуть відновити порушений ціннісний баланс.Евгенія береться за справу. Вона хоче стати журналістом, увірватися у великий світ, і книга, в якій вона, справедливо обурена расовим нерівністю, збирається викласти реальну обстановку справ, може стати стартом для її кар'єри. У праведному, але небезпечному справі їй допомагають служниці Ейбілін, Мінні, а потім і інші працівниці містечка. Скітер- їх надія бути почутими, їх можливість говорити з суспільством. Вона-провідник і мегафон прислуги. Крім правової сторони конфлікту є і моральна. Пригнічення людини людиною. Поневолення від народження вільним такого ж. У найширшому сенсі це може бути розповідь про бідних і багатих, хворих і здорових, обивателях і асоціальних елементах будь-якому нерівності, не обов'язково расовому. Люди борються за перевагу над собі подібними, не розуміючи, що його не може бути, його немає. Білі пани здавна склали систему, що порушує природну рівновагу і потрапили в її ж пастку. Пригнічення не може тривати вічно. Пригноблені рано чи пізно повстануть, і тоді доведеться змиритися з новим укладом. Однак, тим, хто звик до старого, прийняти нововведення занадто складно. І це навіть частково не їхня вина. Вони повинні прийняти неминуче як належне, але господарі Джексона хапаються за віджилі орієнтири, що принесе нещастя їм самім.Героі фільму Тейта Тейлора по-справжньому живі люди. Вони не гротескові, і не бляклі. Ясно показано порівняння ставлення до дітей представників білого і чорного таборів. «Господарі» не цінують те, що мають, а прислуга не має того, що цінує і любить. Ейбілін змушена любити чужих дітей. У цьому вона счастліва- вона МОЖЕ їх любити, а вони відповідають їй взаємністю, адже діти чисті, їх розум ще не засмічений збоченими поняттями Свободи Особистості. В історії ясно розставлені акценти. Правдиво, без перебільшень і применшень описані реальні дії господарів по відношенню до чорношкірої прислуги. Збережений так приємний глядачеві баланс позитивних і негативних героїв. Перевагою картини служить відсутність однозначного happy enda, властивого більшості американських фільмів. Акторська гра радує високим рівнем майстерності і душевних витрат виконавців. Хочеться виділити героїнь Джесіки Честейн і Брайс Даллас Ховар. Дві протилежності, два яскравих акценту історії, втілених з душею. Брайс Даллас Ховард просто підкорює! У підсумку виходить нестандартний, дуже якісно зроблений фільм на стару, можна сказати, побиту тему з новими віяннями і ставленням.

Нові фільми